Grado de satisfacción de los usuarios domésticos de la ex Hacienda Chuquitanta por el Servicio Público de Electricidad
View/ Open
Download
(application/pdf: 11.17Mb)
(application/pdf: 11.17Mb)
Date
2014Author(s)
Tejada Cabanillas, Adán Almírcar
Metadata
Show full item recordAbstract
El objetivo principal de| presente trabajo de investigación es determinar el grado
de satisfacción de los usuarios domésticos de la Ex Hacienda Chuquitanta del
distrito de San Martín de Porres por el servicio de electricidad en lo que se refiere
al suministro de energía, comunicación e información, facturación y recaudo,
atención al cliente y la imagen que recibe de parte de la Empresa distribuidora de
energía eléctrica EDELNOR. The main objective of the present investigation work is to detennine the grade of
the domestic users of the Former Treasury satisfaction Chuquitanta of the district
of San Martin of Porres for the electricity service in what refers to the energy
supply, communication and information, billing and I collect, attention to the client
and the image that he/she receives on behalf of the Company electric power
distribuidora EDELNOR.
Subject
Collections
- Maestría [50]
The following license files are associated with this item: